malvandersson

Jag heter Malva.Jag kommer från en liten stad med namnet Hudiksvall.Jag älskar att spela fotboll och att fotografera.

Förlåt...

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid just nu ligger jag i sängen och har det tråkigt. Idag fick jag åka hem från skolan mådde så sjukt illa och huvudvärk men nu mår jag bättre... Igår så var jag i rengsjö på match vi förlorade med 2-0. 3 Matchen vi förlorade där rök våran as långa vinst rad 14 matcher i rad har vi vunnit !! KUNG. Men deras tränare skrek som om alla vore döva så vårt lag / jag vart mer irreterad på det och tappade bort spelet lite grann men det går inte att ändra på nu men just nu ligger vi först i serien eller det står lika mellan oss och arbrå fast vi har mer gm-gjordamål än dom också har vi ju ett mer insläppt mål men det är ju ingenting. Vi kommer iallafall ta hela serien har vi bestämt oss för!! DELSBO IF I LOVE DELBOIF SO VERY VERY MUCH!!! Men nu ska jag sova tills imorrn när jag SKA på skolan fatt jag ska på träning efter <3<3 
beybeybey/ Malva :*      besök denna blogg också  http://aliciadala.blogg.se/    !!!!!nu direkt!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: