malvandersson

Jag heter Malva.Jag kommer från en liten stad med namnet Hudiksvall.Jag älskar att spela fotboll och att fotografera.

nu var det en evighet sen jag bloggade

Jag ska berätta lite om betygen och om julafton... Den 21 december fick jag det jag inte vilja.. betygen! Betygen: E svenska E slöjd D so D idrott :( D musik C hk F matte F engelska F bild F no F teknik sen kommer jag inte ihåg om det var något mer betyg... på söndag dagen före julafton så sov jag hos mormor och morfar.. vi spelade bingo på kvällen (uppesittarkväll). Jag hade sålt till farmor... hon vann en shoppingresa till new york. Och jag fick en chock när jag vann en nyårslott men en resa hjärtattack!! Julklappslista: Skidstavar 2100 spänn Skidglasögon och hjälm Smink Xbox 360 Kläder Ryggskydd (slalom) Smycken MM Puss & Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: