malvandersson

Jag heter Malva.Jag kommer från en liten stad med namnet Hudiksvall.Jag älskar att spela fotboll och att fotografera.

HÖSTLOV <3<3<3

Åhhh vad skönt med lite höstlov så här mitt i livet! Längtar så otroligt mycket tills min födelsedag i december... ärå den enda som är elva i klassen -.- men igår var jag på träning så jag kom hem sent så jag hann inte blogga :´( Sen idag var jag bara på skolan gick med pappersinsammlingen och sånt trök <3 efter det så var jag med abbe wille jonte sen kom simon också. Vi gick till Robban (robertos) simon köpte en pizza som vi delade på en bit var jao ;) Mamma kom och hämtade mig vid fem. Så åkte vi och handlade, kom hem jag ``bänkade´´ mig framför tv tills maten var klar kl 6 ungefär... Åh nu ligger jag här i sängen och funderar på vad jag ska göra hela veckan... imorrn tänkte jag knäppa lite höstbilder (om det inte snöat bort) för då blir det vinter bilder :-) och jag tänkte också städa mitt rum mamma blir nog förvånad...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: