malvandersson

Jag heter Malva.Jag kommer från en liten stad med namnet Hudiksvall.Jag älskar att spela fotboll och att fotografera.

Dagen...

Idag har jag varit på skolan och sånt cyklade hem åt mat senare sen drog jag till Delsbo på träning! På träningen tränade vi på nedtag kondition sen match:) Sen tog jag bussen hem vi 20:15 var i Hudik ca 20:40, kom hem duschade borstade tänderna sen gick jag och la mig har legat med datorn sedan 20 i 10 kollade på x-factor som jag missade igår och idag :( har inte kollat klart på ett ens men orkar inte göra det nu ja -.- Imorrn ska jag till skolan sen sista timmen har vi bad fett skönt :P godnatt godnatt <3<3 Just det kommentera gärna en bra låt tänkte läga upp lite bra låtar på bloggen någon dag<3 :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: